Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

VRÁTENIE TOVARU

Nesadol Vám tovar a momentálne neviete za aký kúsok by ste si tovar vymenili? Nevadí! Tovar zakúpený v pejmlscollection.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia.

AKO SA POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ?

1.) Vyplňte nižšie formulár a skontrolujte si starostlivo číslo účtu (IBAN).

2.) Nepoužitý tovar s kópiou faktúry (prípadne napíšte na papier meno a číslo objednávky) starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu alebo poškodeniu obsahu zásielky. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška, alebo väčšia krabica.

3.) Po odoslaní online formulára obdržíte automatický e-mail s prepravným štítkom. Štítok nalepte na balík.

4.) Zabalený tovar odovzdajte na Vami vybranom podacom Z-POINT na Slovensku alebo v Českej republike.

VÝMENA TOVARU

Nesadla Vám veľkosť? Žiaden problém, zlú veľkosť Vám vymeníme ZADARMO  do 14 pracovných dní od doručenia.

AKO SA POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE?

Postup pri výmene tovaru do 14 dní:

Tovar, ktorý vraciate musí byť s pôvodnými visačkami, nesmie byť zničený či opotrebovaný nad rámec oboznámenia sa s tovarom.

1.) Vyplňte online nižšie formulár a nezabudnite uviesť, za aký tovar ho vymieňate.

2.) Nepoužitý tovar, s originálnymi, neporušenými visačkami a s kópiou faktúry  (prípadne napíšte na papier meno a číslo objednávky) starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu alebo poškodeniu obsahu zásielky. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška, alebo väčšia krabica. 

3.) Po odoslaní formulára obdržíte automatický e-mail s prepravným štítkom. Štítok nalepte na balík.

4.) Zabalený tovar odovzdajte na Vami vybranom podacom Z-POINT na Slovensku alebo v Českej republike.

5.) Výmena zvyčajne trvá 3 pracovné dni od obdržania zásielky. O odoslaní zásielky s novým tovarom Vás budeme informovať emailom.

Tovar vymieňame  v rámci Slovenskej a Českej republiky.


REKLAMÁCIA TOVARU:

1.) V prípade, že tovar, ktorý ste obdržali chcete reklamovať, vyplňte online nižšie elektronický formulár a nezabudnite uviesť vady tovaru.

2.) Tovar s kópiou faktúry  starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu alebo poškodeniu obsahu zásielky. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška, alebo väčšia krabica.

3.) Po odoslaní formulára obdržíte automatický e-mail s prepravným štítkom. Štítok nalepte na balík.

4.) Zabalený tovar odovzdajte na Vami vybranom podacom Z-POINT na Slovensku alebo v Českej republike.

5.) Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. O vybavení vašej reklamácie Vás budeme informovať emailom.

Reklamačné podmienky nájdete v našich VOP v článku X.
 
 
Späť do obchodu